Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

torsdag 20. oktober 2011

Verdens hus

Et tips om en inspirerende interiørbutikk (også på nett).
Jeg har snust rundt i butikken "Maisons du Monde" på les Halles
mange ganger. Litt ymse kvalitet på noe av sakene de har,
men noe er bare veldig fint!
Her er noen eksempler på det fine.
Tenk å ha en slik sofa f.eks. da skiller man seg i vertfall ut :)





I morgen begynner min høstferie og jeg feirer det
med å trekke en vinner av give-awayen min!
Mange som har blitt med da, det er veldig koselig!

2 kommentarer:

  1. Å, så flotte ting! Spesielt de to nederste tingene hadde jeg ikke sagt nei takk til:-)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Heldige vinner :). Og den der butikken du skrev om under har jeg faktisk vært på to ganger! Føler meg nestne litt kjent i Paris :). Masse fint og en del ganske billig også! Kjøpte julepynt der i november i fjor. God helg til Gjerdes!

    SvarSlett