Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

tirsdag 4. oktober 2011

5 fineste åra

Jeg har hatt veldig travle tider.
Studiene krever sitt..og jeg føler jo alltid
at jeg ligger bak og skulle gjort så mye mer.

Skulle hatt dette innlegget for noen dager siden..
men fant altså ikke tid.

30.september var det 5 år siden vi gifta oss.
De 5 fineste åra i mitt liv!
Og jeg enda finere er det at det bare er begynnelsen!


Nå har jeg forresten akkurat kommet hjem fra "une soirée du chocolat"
eller en sjokoladeaften, om du vil som ble arrangert på skolen.
Ganske kvalm og god nå kan du si..
Det ble servert mange ulike typer frukt og sjokoladefondue.
m - m -mmm..

Takk til alle som har meldt seg på give-awayen min!

2 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde av dokke! Hadde ikke sett det der. Syns det va nokke merkelig kjent med den buketten også gitt ;-)

    SvarSlett
  2. Hehe.. jepp! landets beste blomsterdekoratør som stod for den! Du vet, på en slik dag ansette vi bare dei beste! Nok en gang takk Beate for prikken over i-en, brudebuketten :)
    Tenk at det e heile 5 år siden da!

    SvarSlett