Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

fredag 21. oktober 2011

Trekning av blogglotteri


Det er sent på kvelden,
men jeg har jo lovet trekning i dag,
så da må det bli i dag!

74 lodd var med i trekningen på
blogglotteriet her. Det er mer en flott
Takk og pris til alle som ble med.
Det er veldig gøy - rett og slett!
Føler jeg har min egen lille basar her i kveld.

Jeg brukte random number generator til
å trekke vinneren, og som dere ser ble det
lodd nummer 60.

Vinneren er Mari Johanne med bloggen Vimså!

Gratulerer så masse! Jeg sender deg smykket,
bilderammen og ringene i posten ganske snart!



Jeg for min del har høstferie - og det er akkurat det jeg trenger!
godt med pause fra studier!
Riktig god helg!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for trivelig melding.
    Hurra..
    Sender deg en mail straks.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  2. Congratulations to the lucky winner and to you, my dear, for the so lovely candy! Loved! :D

    SvarSlett