Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

torsdag 13. oktober 2011

Det franske kjøkken

En av mine fransklærere er fra Marseille (i sørfrankrike).
Hun uttalte at hun ikke likte ferdigproduserte kjøkkeninnredninger og at i hennes hus som ligger i sør hadde hun ordnet alt selv. Altså med ulike bord og benker og små skatoller med små rutete gardiner som forheng.
Dette høres for meg veldig autentisk franskt ut. Veldig romantisk.
Blir det for småsnirklete kan det bli litt vel mye for min del.
Men her i dette landet, passe det jo veldig inn da!



Jeg har oppdaget en butikk her i Paris som er helt fantastisk og som nettopp
støtter den franske stilen. Her selger de interiørting, først og fremst til kjøkken. De har nettside og, ta en titt innom den!
Butikken heter Comptoir de Famillie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar