Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

fredag 14. oktober 2011

Take it easy

Det er fredag. Jeg er glad for det!
I går var jeg hos legen, han bekreftet det jeg allerede visste,
at jeg stresser.

Og i de siste månedene har jeg kjent så mye på stresset at det har gått ut over helsa.
Jeg har hatt mye smerter i magen og i halsen, og går nå på syredempende medisiner (noe jeg prøvde først, og som hadde effekt - men smertene kom tilbake).

Så skulle jeg prøve å ta det rolig - ikke stresse.
Lettere sagt enn gjort, med semesterprøve på kommende tirsdag, masse ting på timeplanen, en 2åring i trassalderen og fremdeles usikre fremtidsplaner..
Jeg setter for høye krav til meg sjøl, sammenligner meg med andre
og klarer heller ikke si nei til utfordringer.


Men jeg skal prøve alt jeg kan- å ikke stresse.
"Il faut vous reposez Madame", sa han, legen.
(Du må slappe av/ta det med ro)
Gi meg gjerne tips hvordan..
God helg!

3 kommentarer:

  1. Pass på deg selv! Noe jeg har lært er: Det ordner seg ALLTID! Lykke til!

    SvarSlett
  2. Var visst ingen som hadde tips her.. men jeg har i dag kost meg på shopping med en svensk venninne - Veldig kjekt, distanserte meg fra studier og styr. Koselig!
    Takk til alle som er med på give-awayen!

    SvarSlett
  3. Hei!

    Koselig at du ville være med på gi-borten min!
    Masse lykke til :)

    Ikke vært her inne hos deg før, kommer plutselig tilbake :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett