Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

fredag 17. juni 2011

Nabobilen



Vi har bil her i Frankrike - skulle gjerne si det
er denne her, men det er det altså ikke.
Jeg talte tre biler av denne kaliberen
på parkeringsplassen vår (som forøvring har det
passende navnet "Allé de Norvege").

Jeg synes de er så fine! Og denne her er kanskje den fineste av dem.
En gammel Renault - babyblå - nesten turkis i fargen.
Finere og franskere får du det ikke.

ps: det skal ikke bli en vane å poste bilinnlegg her.. dette er et unntak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar