Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

tirsdag 21. juni 2011

Fri


Da var siste eksamen unnagjort før sommeren!
Det er utrolig deilig - kjenner jeg er
litt sliten og klar for en pause fra studering.
I det siste har ikke været vært tipp topp
her - bare tipp..
Men nå er jeg klar - så finværet kan gjerne komme!

I dag feires det "fête de la musique" rundt om i hele Paris.
Begynnelsen på sommeren feires med konserter i alle kriker og kroker av byen. Skulle gjerne vert til stede - men med en liten prins trygt i seng (som krever sitt) , et trøtt hode og en pågående transportstreik her i byen - så bare innså jeg at niks - ingen musikkfest på denne fruen.
Nyt det den som er fri og fran(s)k!

Bildene her er fra Parc de Luxemburg i Paris.
Noen bikuber jeg så innenfor et gjerde. Fine. Ikke sant??


God tirsdags kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar