Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

fredag 3. juni 2011

Franske vibber





















Jeg har planer om å ordne banner og finere
bakgrunn for denne bloggen..Det kommer, det kommer...
I mellomtiden får dere her en fransk
stemningsrapport.
Jeg er sjuk i dag og ikke særlig opplagt
til å være superkreativ. Men kommer sterkere tilbake når formen er stigende..
Har mange idèer i hodet!

Et fint lite sitat fra forfatter Lars Saaby Christensen:

Jeg satte meg i stolen ved vinduet, og tenkte at det går an å være lykkelig, det var ikke så vanskelig likevel, det var bare så uvant og lykken var en forvirrende bukett å holde.


Så håper jeg på bedre helse videre i helgen. God helg! Hører det er sol i Norge og greier!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar