Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

søndag 26. juni 2011

Frukt og ferie

En nydelig sommerfrukt sa du?

Jeg vil anbefale på det sterkeste frukten Litchi.

Ikke så mye brukt frukt i Norge - men den er å få kjøpt
enten i innvandrerbutikker eller nå og da på Meny.
Har du ikke smakt den enda, må den prøves!

En søt og god frukt med stein i midten og skall som
må fjærnes før den taes i munnen.
Min mann intoduserte meg for denne hærligheten -
da han spiste mye av den på Madagaskar -
hvor han bodde som liten.

Jeg sitter å planlegger feriedager i Normandie.


Men neste ukes værmeldinger er ikke så ekstremt gode..
Så mulig vi utsetter det litt.
Gleder meg i vertfall masse! Bare en ca.3 timer å kjøre oppover.
Det er perfekt med en utålmodig 2-åring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar