Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

torsdag 10. november 2011

Julemesser

En veldig koselig tradisjon i Norge er julemesser i november.
Med julemessene begynner liksom sesongen for
"juletenking" og adventstradisjoner.

Jeg vet om flere julemesser som arrangeres til helgen.
Kan dessverre ikke være på noen av dem,
men tipser gjerne dere.

I Bergen:
- Julemesse i Salem, lørdag 12.nov.(begynner kl.10.30)
-Julemesse for Normisjon i Fensalen, Kong Oscarsgate 15 (beg.kl.11)

I Ålesund:
-Misjonssalen i Myrabakken (oppstart kl.10)


Her kan får du kjøpt håndlagede julegaver,
drikke kaffe, spise kake og kanskje kjent på den første julestestemningen.
Kos dere - de som kan!
Er du vant med å gå på julemesse?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar