Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

tirsdag 8. november 2011

Alsace

Som sagt har jeg vært på tur med familien nå i høst.
Vi reiste østover not tyskegrensen til området som heter Alsace.
Superlativene står i kø om jeg skal beskrive alt vi så og opplevde.
Det er veldig vanskelig å velge bilder å vise, for det var jammen mye flott!
Men her er noen.

Fantastisk natur i alle høstens farger!


Den ene mer sjarmerende landsbyen etter den andre..
Dette er fra landsbyen Ribeauvillé som ligger langs Route des vins.






Om noen lurer på hvor en bør reise i Frankrike. Reis hit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar