Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

fredag 11. november 2011

Brocante-kupp

Kald, men fin dag i Paris.
Vi var i Jardin de Luxebourg og leika med lillemann i formiddag.
Etterpå rusla vi litt i gatene utenfor parken mens han sov,
og snubla borti det dessidert beste loppemarkedet/antikkmarkedet
vi har sett til nå i byen.
Det lå utendørs, i gatene bak skyskraperen i Montparnasse.

Akk, den som skulle innrede hus!
Masse fine møbler, stoler og større gjennstander,
masse fine vinterklær også og noe brukelig krimskrams.

Jeg kjøpte denne, som jeg har sett på før. Men på et annet marked og til dobbel pris.
Så da følte jeg det var et kupp, og kunne ikke la den være.

3 kommentarer:

  1. Så gøy å komme over sånne kupp! Blir jammen ikke mye shoppingtid med aktive åringer! Må benytte sovetida godt, og glede oss over at de fortsatt trenger en liten lur :). Takk for koselig kommentar, vi husker på deg. Hadde ikke fått med meg innlegget om din tur hos fransk lege, men har virkelig ikke problemer med å forstå at hverdagen kan bli veldig stressende! Begynte visst på en litt for lang utgreiing her. Sender deg en mail jeg :). Klem

    SvarSlett
  2. Fin kanne du har funne!

    Du spør inne på bloggen min, kvar eg har kjøpt lampen over kjøkkenbordet...Det er ein HK-living lampe kjøpt på Bonordisk.no, som er ein nettbutikk. Enkelt og greit.

    Fin søndag til deg!

    SvarSlett
  3. hei:)vil bare si fra om at jeg har byttet bloggnavn -og adresse, sånn at vis du vil gå inn på bloggen min nå så er det 'rubbel&bit-home' i stedet for 'det søte landliv'.. Litt enklere sånn siden buikken min har samme navn. Ha en fin dag! klem Lillian

    SvarSlett