Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

tirsdag 6. september 2011

Honfleur i Normandie

Normandie er et paradis av småbyer.
Vi var en uke der i sommer.
Jeg kunne vist hundrevis av bilder her.. men har valgt ut noen fra en av byene.
Måtte rett og slett bare velge meg en av dem å vise bilder fra,
for viss ikke ville dette innlegget blitt i lengste laget.

Honfleur er vel ingen hemmelighet for turistene, men jeg skjønner godt hvorfor!
Romantikk, blomster, farger, sjøduft, sjarme, karuseller,liv og røre,
caféer på hvert hjørne, mat, gamle, slitte hus, og sommersol.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar