Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

søndag 4. desember 2011

En boks te, s'il vous plait!

Jeg noterer at det har blitt mange bokse-innlegg dette halvåret. Ja, så er det vel slik da, at jeg er veldig glad i bokser.
Denne siste her er nydelig. Eller hva?

Det er en te-boks, som er helt tett. Kjøpt på en tebutikk i Paris.
Oppi er det forøvring mynte-te...m-m-mmm..

Da er det 20.dager til jul, og 12 dager til vi flytter herfra.
Det er veldig rart å skulle dra.
Har blitt så vant til denne fine byen vår.
For ikke å snakke om alle menneskene rundt oss.

Jeg liker ikke avskjeder. Gruer meg til det.
Men gleder meg til Norge, til jul, familie og det å få være i et skikkelig hus igjen.

2.søndag i advent er det blitt. Og jeg må dele denne aller nydeligste versjonen av "O hellige natt" som mine venner, Ingelin og Hildegunn fremfører. Kos dere!




"Menneske våkn opp! Og fryd deg i din frihet!
O hellige natt, som kom med nåde til vår sjel."

3 kommentarer:

  1. Nydelig boks! Jeg er også veldig glad i fine bokser, men finner svært sjeldent noen fine... Det blir nok godt å komme hjem til jul, selv om jeg skjønner at det er dumt å måtte dra fra Frankrike!

    God andre søndag i advent til deg:-)

    SvarSlett
  2. Nydeleg! God tur heim til vinter og snø...Eg likar ikkje avskjedar eg heller...

    Håpar du får ein fin fin dag likevel!

    SvarSlett
  3. Takk for kjempefin blogg :)

    SvarSlett