Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

fredag 26. august 2011

Tilbake


Tilbake i Frankrike etter 1 måned i Norge!
Nydelig måned med nydelige folk!
Innrømmer det var litt vanskelig å velge hva jeg skulle starte
høstbloggingen med,
men gir deg en siste SLURK av sommeren denne sene augustkvelden.


Snikfotografering i garasjen hos min svoger og svigerinne..
mens vafflene ble stekt i solkroken på hytta.
























Fine norske detaljer - God sensommer til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar