Min skattejakt..


Vi driver vel alle skattejakt på en eller annen måte. Enten man leter etter antikviteter, pengemaskiner, gamle bildeler, kule klær, god musikk eller fine ferieminner. Jeg har mine favoritter - verdier jeg setter høyt.
Det skal sies at jeg allerede har funnet det viktigste (min mann og vår lille gutt, og Evig Liv), men sånn utenom det - er jeg stadig Skattejakt..

mandag 11. juli 2011

"Jeg tror jeg dør"

Vi har besøkt Normandie i ferien,
og har kjørt fra den ene nydelig landsby til den neste.
Så mye fint å se! Og jeg som elsker dører, knipset og knipset.
Her er et utvalg..














































































I milliarder av år
har i dag blitt i går,
og den sola som går ned,
står opp et annet sted.
Du kan hvile trygg og trøtt, sette døra litt på gløtt,
og i morgen
kan du åpne helt og se.

-Kjerstin Aure-

2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg:)
    Følger deg videre.
    Så flotte dører du har tatt bilde av.
    var nettopp i Amsterdam, der hadde de store salgsboder med blandt abnnet bokser du hadde på innlegget under...men var hadde jo ikke så mye plass igjen i kofferten.

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg:D Så fantastiske dører du har knipset bilde av:)

    SvarSlett